Trevligt brev på posten

Fick lönebeskedet med posten idag och blev påmind om att nu är det inte många dagar kvar till löning. Började fundera vad jag har tänkt göra den kommande månaden, kom först fram till att det blir oktober månad, vilket innebär att Fredrik fyller år snart! En av de saker jag älskar att göra är just att köpa presenter, har en hel del idéer men vet inte vilken som är den mest perfekta. Har som sagt redan börjat smid julklappsplaner, och har till och med kommit på en egen önskelista.

Har även funderat på att åka hem till Skellefteå nu i oktober.  Hoppas på en lucka i mitt schema, annars får jag göra en lucka. Så hittills ser oktober ut såhär, vi börjar med födelsedagsfirande i Skövde, efter det beger jag mig hem till mitt älskade norrland och min efterlängtade familj, sen avslutar jag, Fredrik och resten av Jysk Sverige den med julfest i Linköping/Cloetta center den 31 oktober. Känns som att det här kommer bli en väldigt rolig månad. Nu ska jag försöka sova bort min migrän, har långdag på jobbet imorgon.


Kommentarer
Postat av: Ewe Burvall

Jag vill inte ha mitt lönebesked :( Jag kommer få typ 3000 :P

2009-09-23 @ 19:05:48
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0