Sliten

Jag är så trött och seg idag! Vi var på världens bästa fest igår. Vi började som sagt med att bli bjudna på middag av My och Märta, blev färskpasta med kräftstjärt- och saffranssås till. Sen gick vi till Erika där festen skulle hålla till, var både Erika och Emelie som fyllt år. Vi fick varsin lapp med ett yrke, intresse osv som passade in på någon på festen, så det var bara att börja leta. Det var vid 50 personer på festen, alla lika härliga och pratglada för ingen kände så många. Tjejerna hade varit duktiga och bakat och fixat dippsåser. Klockan två på natten kom korv, korvbröd och mos fram, vilket jag (och alla andra) tyckte var klockrent för man börjar känna sig hungrig efter allt drickande. Kockan fyra var jag och Fredrik hemma igen, lyckades hålla ögonen öppna så jag kunde lägga mig och sova.


Nu står min snälla pojkvän i köket och lagar mat åt mig, kebab med pitabröd. Börjar vara riktigt hungrig. Och snart är det dags att sova, börjar jobba klockan sju imorgon.


Kommentarer
Postat av: sara

mumsigt!

jag ska också upp tidigt imorgon. så himla tråkigt. :(

2009-09-13 @ 20:21:22
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Evelina

hoppas du haft en bra helg:)

2009-09-13 @ 20:45:01
URL: http://evelinassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0