Scrubs igen

Var in på CDON.com och tittade på lite filmer/serier. Den 4/11 kommer Scrubs säsong 7 ut på samlingsbox i Sverige. En annan serie som jag gärna skulle vilja ha är Weeds, som blandar alla typiska serie ingredienser på ett litet galet men roligt sätt.

Har gjort lite nytta idag hemma. Jag och Icke tog oss en promenad till Ica för att panta flaskor och handla (på vägen dit står en alkis och kissar bakom en buske vid dagiset), plockat undan disken och tvätten, dammsugit som vanligt och sorterat handdukarna i färg och storleksordning (är lite väl pedantisk ibland).

Nu är jag hemma från stallet. Det gick super bra att köra Flickan. Selen och vagnen passar perfekt, och det gick ovanligt bra att spänna henne för vagnen. Det hann bli mörkt men det var inga problem för jag har väldens bästa häst! Nu sitter jag och letar efter reflexer/lampor att fästa på vagnen så vi syns ordentligt, något som duger den här säsongen för till våren tänkte jag ge vagnen en ordentlig make over. Någon som vet var det går att få tag på reflexer/reflexband man kan klistra fast?


Kommentarer
Postat av: Charlotta

Handdukar i färg och storleksordning är ett måste! Men jag lever ju å andra sidan fortfarande på 1800-talet och manglar mina lakan... Hihi.



Håller på att tvätta just nu på tal om det. Även i det fallet är jag inte som alla andra. Jag bävar för att tvätta innan jag väl börjar, men när jag väl är i tvättstugan känns det som skön terapi. Fem maskiner blev det idag...dvs, massa härlig terapi! :P

2009-09-29 @ 22:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0