Road trip bilder :)


I amsterdam

  
Vi stannade på en rasatplats och åt lite innan vi var framme i Hamburg och begav oss ut för en natt festandes.

    
Jag och Fredrik åkte kanalbåt och lärde oss lite om staden och husen. Väldigt fasinerande var alla husbåtar som fanns längs kanalerna som människor bor i, allt från skjul till vackra små hus.

 
I en park någonstans i Amsterdam.

  
  
Fredrik står vi ingången till Walibi Word och till El Condor. Ewe och Johan peppar inför "forsränningen", jag blev den som hamnade under vattenfallen som kom ut från klippväggarna, gissa om jag blev genomblöt. Sen lyckades vi få med Ewe upp i en berg och dalbana, hon sa några mindre väl valda ord till mig, haha. Lämnade passande nog mina glasögon hemma i husbilen, för dom hade flygit iväg flera gånger om. Försökte ta lite bilder på attraktionerna när vi åkte Pariserhjulet, blev ett hyfsat bra kort på deras berg och dalbana dom dom är kända för, Goliat.


Kommentarer
Postat av: Charlotta

Oj, glömde ju fråga hur resan hade varit? Men jag förstår att den var bra! :)

2009-09-02 @ 00:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0