rea rea rea

Idag har jag lättat på trycket och shoppat lite på jobbet. Blev mest hundsaker för vi har 30% rabatt på alla hund och kattsaker! Det blev även nya strumpor (då tvättmaskinen äter upp några och dom andra börjar kännas lite slitna), början till några födelsedagspresenter/julklappar och en söt vit fleece pläd med bruna apor på, kändes lite kul med variation nu när det börjar bli höst och pläden passar bra till min beiga soffa.


Icke blev väldigt glad över sina saker, blev ett reflexhalsband med koppel och tre olika leksaker, som hon nu springer fram och tillbaka med i lägenheten.


Är min efterlängtade lediga dag imorgon! Dom har dock frågat om jag kunde jobba imorgon med 9 dagar i rad kändes inte som någon höjdare. Och så har jag redan planerat in saker jag ska göra imorgon. Tänkte börja med en sovmorgon innan jag beger mig till stallet, beroende på vilket väder det är imorgon blir det antingen en lite längre eller kortare dag där. Jag måste vara innan på stan till klockan sex för då ska jag träffa Hannah för en middag tillsammans.

Nu är fotbollen slut och det är dags att göra middag.

JYSK CAROLA 35kr 69,95kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0