Rastlös

Blev en härlig sovmorgon tills Fredriks väckarklocka/or ringde (han är hopplös på att snooza). Jag och Icke begav oss ut till stallet, var lite orolig över regnskvättarna som kom när jag körde dit men väl i stallet regnade det inte. Blev en tur med två smått oregerliga djur. Tiger var pigg, tittig och gnäggig. Icke ska nog löpa snart för hon kissar öööver allt och lyssnar inte till 100%. Men det var skönt att vara i stallet iaf, än så länge har inte Tiger smutsat ner sig efter jag duschade henne :)

Väl hemma igen blev det Bea-är-ledig-pyssel. Dammsugit, diskat, ordnat det som ska tvättas ikväll och har bytt gardiner. Nu sitter jag på golvet med Icke kelandes bredvid mig, får massor av Skellefteå minnen för så brukade jag och Icke alltid sitta när hon var hos mig på Norrböle. Känner mig väldigt rastlös men kan inte bestämma mig vad jag ska göra. Tänkte slö titta på tv men min kära pojkvän har kopplat om nått så just nu får jag bara upp en svart bild, eller så är det Gud sätt att få mig att inte fastna framför teven ikväll.


Kommentarer
Postat av: Ewe

Vad hände med pärlplattorna ?;P

2009-09-25 @ 15:46:14
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0