Löööv

Vi har varit ute och lekt med Icke och hennes nya frisbee. Och det prasslar om löven över allt! Vet inte riktigt om jag är redo för hösten än, konstigt nog har jag börjat fundera på julen, hmmm. Ska som sagt höst inreda nu när jag är ledig, byta till min nya fleece pläd, andra ljusstakar m.m.  Tror jag har för mycket inredningssaker, eller inte förresten, jag har nog en för liten lägenhet för alla mina saker!


Nu sitter vi inne i värmen med tända ljus över hela rummet och ser på Scrubs. Känns som att det är fredagskväll, Fredrik är hos mig, vi sitter uppe sent och ser tv, jag är ledig imorgon, jag har jobbat 7 dagar i rad, det är helt enkelt härligt med lite vardagsmys!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0