Halv helg

Idag började jag klockan åtta istället för klockan tolv. Känns som att jag fick en del gjort på jobbet idag, om en vecka är det deadline på att mitt AO (ansvarsområde)ska vara tipp topp och det är dags för säsongsvärdering av det.


Så nästa vecka blir det extrajobb både måndag och torsdag för att hinna klart allt. Positivt för min del för då kan jag skjuta upp min ångest en vecka till, över att snart vara utan jobb. Känns bra att hinna jobb in lite pengar den här månaden :)


När vi kom hem väntade ett stort kuvert i brevinkastet från pappa. Det innehöll ännu mer recept! Ska se över dom nån dag så jag kan åka och handla inför min kockskola.


Nu är jag och Fredrik duktiga och tvättar, fick ta mina vindbyxor ner till tvättstugan för alla mina mjukisar låg i tvätten, haha. Blir att tvätta en kväll i veckan innan jag börjar närma mig klar.

Är ledig imorgon och på söndag ska jag lunchtäcka. Imorgon har vi massor inplanerat, får se vad vi hinner med. På kvällen är iaf födelsedagsfest för Emelie och Erika. Funderar vilka kläder och skor jag ska ha, mina fötter verkar inte vara gjorda för klackeskor. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0