*glad*


-Saknar dig Ewe, hälsar Tiger.


Konstaterade igår att nu är det höst. Men tydligen inte för ”gräsklippar-gubbarna”, för som vanligt var dom utanför mitt fönster när jag äntligen har min lediga dag och sovmorgon. Höll på att riva ner lampan och ljusstakarna när jag nyvaken kröp in bakom rullgardinen för att stänga igen fönstret den sista biten för att slippa höra dom så tydligt.


Men tydligen är det inte höst än enligt vädret heller, för solen skiiiner, det är jätte varmt och härligt ute. Passade på att bege mig till stallet när Fredrik åkte till jobbet. Det blev ett ridpass på banan idag och det gick riktigt bra, måste träna lite mer på galoppen ute i skogen. När solen ändå gjorde mig på så bra humör passade jag på att städa garderoben, sortera det som ska tvättas, borsta av fleece täcket och putsa sadeln.


Nu är jag hemma igen för att göra mig i ordning, sen ska jag bege mig ner på stan och träffa Hannah. Tyvärr är det inte så lätt när i princip hela min garderob ligger i tvätten, har inte hunnit tvätta för alla gånger jag bokat tvättid har jag fått jobb/förhinder. Imorgon kväll ska jag äntligen få tvätta, lär inte hinna med allt men är ledig måndag-torsdag nästa vecka (som det ser ut nu) så då tänkte jag fortsätta med min höst städning/fixande både hemma och i stallet.


En trevlig dag från en glad Beatrice i soliga Uppsala :)


Kommentarer
Postat av: Ewe

aw :)

2009-09-12 @ 07:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0