Besök

Var en riktigt rolig dag på jobbet, alla kunder var trevliga och jag fylldes med positiv energi!  Fortsatte med bilfixandet idag, smörjde låsen och tvättade bilen på Statoil. Imorgon ska jag förbi Mekonomen och My ska få fixa några saker till ”Skrället”.


Efter jobbet hämtade jag upp Charlotta och hennes bror Alexander på tågstationen. Vi åkte upp till Gränby och efter lite tittande i de nya butikerna tog vi en vända förbi Ica och köpte med lite mellanmål.


Nu har vi precis kommit hem från våran kvällsfika på stan, vi gick på Cafe Linné hörnan tillsammans med Sara. Mumms så gott fika dom har. Nu har jag två dagar ledigt, vilket jag ser framemot. Hoppas på bra väder så jag kan göra en ordentlig stalldag, kommer även bli bio, middag och hockey tittande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0