Första matchen, SAIK

Jag och Icke åkte till stallet när Fredrik åkte till jobbet. Blev en ridtur i skogen, Icke sprang upp och ner i skogen och tävlade mot oss längs ängarna. När det fina höstvädret ändå höll i sig passade jag på att duscha Tiger efter ridturen, hon var inte lika förtjust i den idén, var rätt så blöt jag med efteråt. Men nu är hon höstfin, är bara diverse schabrak som skulle behöva tvättas. Efter stallet tog vi en vända förbi Hööks, köpte sulor inför morgondagens skoning och ett skydd till Volvons bagagelucka.

Tänkte överraska Fredrik med middag och efterrätt. Blir en enklare varmrätt i form av köttbullar och makaroner (Icke tyckte att köttbullar var ett bra middagsval). Till efterrätt blir det äppelpaj av äpplena jag plockade hos Linda, och till pajen blir det Mövenpicks nya vitchokladglass. Jag är en riktig efterrättsmänniska.

Nu är det nedräkning till hockeymatchen. Älska Skellefteå AIK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0