Mys med familjen

Idag har jag hämtat ut biljetter till Saik-Modo på Ladan imorgon, jag och Charlotta ska dit och hejja. På tisdag ska jag, Fredrik, Hannah och Per se Djurgården-Saik på Hovet. Så passande nog fick jag en Saik halsduk av min mamma idag!

 

Har även hämtat ut biljetter till Takida när dom spelar i Sundsvall fredag den 13e november. Och jag hämtade ut min och Ewes biljett till Globen horse show. Gick en liten vända på stan för att spana efter 80 tals kläder till festen nästa helg. Jag har några spännande helger att se fram emot framöver :)

 

Nu väntar en familjemiddag, fläsk- och oxfilé med potatis, morötter, blomkål och några såser. Till efterrätt blir det en paj som Ewe pratar om..

 

"Hacka upp päronen i bitar. Häll över pulvret/eller vad jag ska kalla det från en make and shake and bake and you know! citronkaka.. skär lite smör och lägg på de hela. in i ugnen på ca 200grader tills det får fin färg!
Servera med glass :)! " /Ewe

 

Hoppas ni har en lika trevlig kväll som jag har!

 


Kommentarer
Postat av: Irony by Linn

Åh det lät som en sjukt härlig kväll! Det blir ungefär desamma för mig! Åh, jag vill också gå på Takida! :o Haha!



Ha en bra kväll du också! =))

2009-10-23 @ 19:17:30
URL: http://linnedins.blogg.se/
Postat av: Ewe

fredag den 13e ;) Undrar just hur det kommer gå!

2009-10-24 @ 22:23:07
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0