Höst lera

Hur peppande känns det att dammtorka på jobbet, städa städa städa. Så det har inte hänt så mycket spännande på jobbet. När jag och Felicia kom till stallet var det ett nytt mode som gällde där, helrullad häst på båda sidorna, och i manen. Blev mycket gnuggandes innan jag hittade min häst under all lera, alla hästarna verkade ha hittat härliga lerpölar. Sen begav vi oss ute på en lite längre ridtur, fick lite solsken på oss och hästarna fick sträcka ut sig i galoppen, våra hästar är lika tävlingsgalna i galoppen.


Nu ligger jag och är alldelens utmattad, önskar mig en hel natts sömn och en sovmorgon. Längtar till torsdag för då ska vi till Skövde, ska bli härligt med lite miljöombyte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0