Första snön

Nu har jag sett den första snön. När jag körde till stallet på morgonen började det falla ner något som såg ut som snö, när vi kommit halvägs på våran ridtur föll det lapphandskar från himlen. Men den försvann så fort solstrålarna tittade fram. Känns som jag inte gör annat än att gå runt och fryser just nu, hoppas man vänjer sig snart vid kylan.


Blir jobb för mig imorgon med + några fler timmar på fredag. Nästa vecka ska jag göra 40h på
4 dagar, kommer vara trött när jag kommer hem till Skellefteå. Tanken är att jag ska åka norr över till nästa helg! Ska passa på att se hemmamatchen när jag är hemma, någon fler som är hockey sugen?


Nu börjar ett nytt kapitel i livet, då vänner (i samma ålder) runt omkring en börjar skaffa barn. Så ett STORT grattis till Sofia och Fredrik som ska bli föräldrar! Om allt går bra så kommer det komma ett litet barn i april. Spännande! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0