Aj aj aj och trött

Nu har jag äntligen kommit på det, varför jag har så svårt för att gå ut på mina promenader. Kom på det när jag tvingade mig ut till garaget för att hämta min mobil som jag dumt nog glömt i bilen. Det är för att jag är så trött i kroppen och fötterna efter allt springande och bärandes på jobbet.  Jag är inte i samma nivå som Micke än som slänger upp och bär en tvåsits soffa på axeln (det är inget skämt). När jag körde Hemglassbilen satt jag mycket mer still och då var det kul att få komma ut och röra på sig. Just nu skulle jag vilja ha två bedövningssprutor att injicera i ryggen/axlarna.


Kommer bli fullt upp den närmaste tiden, jag är nu mer även ansvarig för madrass och sängavdelningen på jobbet, och som det ser ut nu kommer jag ansvara för julen. Jag som gick och väntade på att det skulle lugna ner sig på jobbet efter sommaren. Möbel-, madrass-, säng- och julansvarig, vi syns nästa år allesammans :P


Kommentarer
Postat av: Ewe

Ojdå. Hoppas du får mer tid nu då så du har tid att göra allt du är ansvarig för!

Kul med julansvaret :)

2009-10-07 @ 09:12:05
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0