120% frammåt

Mitt liv går på högvarv just nu. Dygnets timmar räcker inte till. Ska bli skönt när det har blivit lördag klockan fem och vi står i Cloetta Center med resten av Jysk Sverige och fördrinken serveras.


Klädvalet inför helgen är löst. Köpte en av topparna jag sett ut på Bikbok, passande nog var den på halva priset nu, så det var meningen att det skulle bli den.  Till den blir det ett par lila tajts som jag hittat på Twilfit, även dom höll personalen på att skylta om till halva priset! Köpte ett neon rosa nagellack, vita/glittriga benvärmare på Lindex och lånat ett par stora lila örhängen av mamma. Ser verkligen fram emot den här festen, roligt med fester med teman.


Igår var vi på Djurgården-Saik på Hovet. Vilken match! Mådde illa dom sista minuterarna för det var så spännande. Saik får en utvisning och då tar Djurgården ut målvakten,  4 spelare mot 6 spelare. Men vi vann! Härlig stämning var det och mycket Saikare. Ett lite plus måste jag ge Djurgårdensklacken som sjöng en hel del.


Nu dukar Fredrik fram middagen. Hade tänkt orka tona håret ikväll. Sen ska jag soooova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0