Inget slut på regnet

Jag som önskade mig ett regn fritt dygn. För imorgon hade jag och Felicia tänkt rida lite på banan, slutar inte jobba förrän kl 19.20. Det var två pölar på spåret vid ena långsidan som jag hade hoppas skulle hinna torka bort/sjunka undan.


Nu är det tydligen landskap Sverige-Italien på bortaplan, med nya förbundskaptenen. Otroligt spännande, eller så inte. Men enligt Fredrik hade jag lovat han att få se den, vilket jag inte har något minne av, men då fårjag sitta här och nörda mig lite.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Fotbollsnööörd ;) Hihi. Hoppas det går bra att jobba, lova att inte jobba ihjäl dej bara:P Har börjat julpynta lite nu, myspys! Var de till helgen eve skulle komma? Vore skoj å ses snart:) Aik mååååste vinna hemma ikväll mot södertälje, vi ska köpa matchen här, men hade tänkt fråga dej om vi skulle till olles, men de måste vi ta en annan kväll:)) Puss

2009-11-19 @ 17:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0