Ewe+Uppsala

Första dagen med min syster är avklarad. Blev stallet direkt på morgonen, försökte hitta en häst under leran. Hade tagit med mitt balsam så i ca 1h fick hon ha en rengjord svans, något less jag är på all gegga.


Sen försökte vi oss på att shoppa. Blev lite mer shopping för min del, en mys skjorta, adventsljusstake, gäst handduk och krok till (passande nog finns det ett färdig borrat och pluggat hål i badrummet). Vi beställde även en julklapp till våran mamma.


Handlade lite middag innan vi begav oss hemåt. Det blev fredagsmys med kebab och pitabröd, och vi gjorde det lite extra mysigt med att börja julpynta.


Imorgon är det Sthlms shopping som ska avslutas med Globen Horse Show!


Kommer även lite bilduppdatering om helgen, men det får bli lite senare, för nu är vi trötta allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0