Efter en dag i Häggvik

Blev en liten stressig morgon för jag och väckarklockan var inte överrens, men iväg kom vi. Vi har röjt och fyllt upp massor med varor så det ska gå lättare för gänget som ska inventera imorgon. Själv ska jag jobba i Uppsala butiken imorgon. Skönt att slippa rusningstrafiken i Sthlm för att ta sig till och från jobbet. Fick ”sovmorgon” till klockan 14 imorgon, så jag hinner till stallet innan jobbet.


Åkte förbi Gränby efter jobbet och handlade middag. Vi var även in på Hemtex, nu hade mitt lakan äntligen kommi. Fredrik var in där förra veckan och då verkade min beställning försvunnit men nu hade den dykt upp. Vi var även in på Lagerhaus och köpte en sån där ögonbindel (eller vad man kan kalla det) som man har för att det ska bli mörkt när man vill sova (jag och Fredrik har inte riktigt samma dygnsrytm). Hittade även en isskrapa till bilen. Runt skrapans handtag var det fastsytt liknande en vante som du stoppar in handen i så man inte blir kallt och blöt, passande nog var den rosa så den matchar perfekt med mina rosa bilmattor, hihi.


Är helt slut i kroppen, kände mig gammal idag, värk i knäna och jag tror jag börjar få en inflammation eller nått i vänster axel . Nu ska vi försöka oss på att göra stuvade makaroner, eller Fredrik rättare sagt, jag behöver bara snällt sitta och vänta på att få middagen serverad, vardagslyx!


Kommentarer
Postat av: Ewe

JAG VILL PÅ LAGERHAUS!!

2009-11-02 @ 20:52:29
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0