Städat bilen och borrat

Idag har det varit jätte kul på jobbet, möblerat om och pysslat på. Men morgondagen lockar inte lika mycket, då kommer en leverans med 50 pall! Har hittils aldrig varit med om en så stor leverans, lagerkillarna var lite fundersamma idag hur vi ska lösa morgondagen, men vi brukar fixa väldigt mycket.


Efter jobbet var jag riktigt duktig! Jag tog äntligen tag i att städa ur bilen som jag gått och tänkt på länge. Kan inte hämta min syster i en bil som ser ut som ett par Moonboots.


Min farbror har varit här ikväll och hjälpt mig sätta upp min spotlight i hallen och min nya rullgardin. Så nu ser jag äntligen någonting, för vägg lampa som satt där tidigare var inte så mycket att hurra för. Och jag kommer kunna ta mig en sovmorgon tack vara mörkläggningsgardinen, som för ovanlighetens skull är köpt på Jysk. Jag älskar mönstret på den, tycker den passar väldigt bra in till tapeten, min andra taklampa och gardinerna. Som avrundning på kvällen åt vi på Mc Donalds, provade deras nya Mc Flurry Marängsviss till efterrätt, mums säger jag.


Har knäppt några bilder också, jag och min mobil var inte riktigt överrens med hur vi ville ha ljuset, men ni får iaf ett litet hum om hur jag har det.


  
Bild 1. Nya soffan och byrån
Bild 2. Spotlighten i hallen
Bild 3. Nya mörkläggnings rullgardinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0