Shoppat igen

Jag hann med en vända på Ikea igen innan jobbet. Köpte en bäddmadrass till soffan, vi hann inte göra det igår för det blev lite stressigt, vi var på "tag själv lagret" då vi kom på att vi kanske ändå skulle ha en bäddmadrass, men vi kom inte på vad den hette och det fanns ingen tid att springa tillbaka för att se efter för dom skulle strax stänga. Känns lite konstigt att köpa bäddmadrass på Ikea då jag jobbar med att sälja det, men tyvärr så har inte vi den storleken jag behövde på jobbet.

Sen blev det full fart på jobbet, tror alla var ute och handlade idag! Även jag, köpte ett till Satin örngott (underbar kvalité) till min nya kudde från jobbet. Så om mina gäster inte kommer sova gott till helgen så får dom ta in på hotell :P


Jag och Icke har kommit hem från stallet, det är fortfarande +18 grader ute. Vi hade en jätte härlig ridtur, galopperade på ängar och njöt av hur lugn Tiger var idag, inte alls lika tittig som tidigare ridturer.


Samlar krafter för att ta tag i lägenheten, diska, organisera garderoben/förrådet, dammsuga, det vanliga som aldrig tycks bli klart.


  
Bäddmadrass Torsmo, kudde Höie Downfeel och Satin örngott.

ps. det är extra pris på kudden och örngotten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0