Nu kom solen

 Lite elakt att solen kommer fram när Ewe har åkt hem till Skellefteå igen.

Jag började dagen med att köra till stallet. Blev en lugn ridtur medans vi njöt av solen. Efter ridturen fick Tiger gå och bete vid ridbanan undertiden jag borstade Icke. Lite komiskt att Tiger blir ljusare på sommaren och Icke blir mörkare, får se om det kommer växa ut någon ljus sommarpäls på Icke framöver. När jag skulle borsta Icke såg jag inte efter vart jag satte ner min hand, träffade precis dom små brännässlorna som växt fram, så nu klias det på mina fingrar, någon bra huskur mot det?



 

Kommentarer
Postat av: Ewe

Ja jag sa ju de :(



AJaj.. otur med brännässlorna :(

2009-05-13 @ 23:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0