Jag passar på att säga ..

Känner att jag inte riktigt kommit igång efter ledigheten, blev en rätt så lugn dag på jobbet. Efter jobbbet blev det som sagt pizza med Sofia, var hem en snabbis och hämtade Icke. Sen blev det Talang och efter det Heartbreak Hotel, båda två lika pinsamma. Värst att se på är nog Idol. Heartbreak Hotel var helt klart en sevärd film, måste erkänna att jag har den på datorn och att jag har börjat sett den en gång med stängde av för den verkade inge bra, men oj så fel jag hade.

Jobbar i helgen med, även måndag och tisdag. Men det är kul, jag trivs på mitt jobb, bara tråkigt att jag känner mig så slö just nu. Pappa sa att det skulle bli varmt och fint väder här nere, det kommer göra gott. Är så less på all blåst som tar bort värmen i luften. Jag tog lite bilder på våran morgonpromenad, Icke hittade en super pinne, hon hade lite svårt att bära den i början för hon tog för långt ut i ena hörnet, men skam den som ger sig.

 


Tänkte passa på att avsluta med ett grattis klockan har hunnit bli efter tolv. Så jag vill ge ett stort GRATTIS till min underbara tjej Stina som fyller år idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0