Hääärligt

Ligger och njuter i min säng nu, nytvättade satin sängkläder och bäddmadrassen var pricken över i:et. Min underbara Stina ringde ikväll, hon ska nog komma och hälsa på i början av juni. Ska bli så roligt att få träffa henne igen, när hon åker ner till Malmö igen efter sommaren ska jag passa på att hälsa på henne.


I slutet av juni ska Charlotta komma och hälsa på och Viktor ska titta förbi en i sommar. Och om ni har missat det så kommer min syster och hennes kille till helgen. Känns jätte kul att få besök från landets alla hörn.


Något som jag känner att jag har missat är att det är lördag idag!  Jag har helt klart måndag idag. Jag och F var ju lediga igår och idag åkte vi båda för att jobba. Ska börja en timma tidigare imorgon, klagar inte då det är dubbel lön på helgen. Efter jobbet ska jag träffa Sara J, lite illa av oss att vi inte hunnit träffats än, men imorgon blir det iaf middag nere på stan, vart vet vi inte än, får fundera vad jag är sugen på att äta.


Nu är kvällsfikat uppätet och jag börjar vara rätt så trött, så nu säger jag god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0