Grattis Sverige

Har legat och varvat Eurovision och Scrubs. Grattis till oss Sverige. Är nog nästan att man borde bänka sig vid tvn på lördag.

Jag höll på glömma att berätta vad min snälla pojkvän gav till mig idag, en PetBrush till dammsugaren. Så imorgon är det upp till bevis när jag ska testa den! Förstår inte vad hunden gör, först var det den undre pälsen hon tappade och nu är det den övre, det tar aldrig slut. Tiger ser fortfarande inte riktigt klok ut, lurvig på vissa ställen och sommarpäls på dom andra. Den stora baksidan med att ha djur är när det är dags för pälsfällning.

Ligger och äter mammas bullar och ska avsluta kvällen med ett till Scrubs.


 
Tack F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0