Ewe har landat!

Blir en snabb uppdatering om dagen, för nu sitter jag och Ewe i soffan och ska se Mr & Mrs Smith.

Sofia ringde innan jag skulle till jobbet, allt hade gått super bra i stallet, hon tyckte att det var jätte kul och Tiger hade skött sig perfekt!

Efter jobbet körde jag till Arlanda för att hämta Ewe. 80 kr/timme kostade parkeringen, och man var tvungen att betala minst 40kr. Ska leta efter en annan parkeringsplats nästa gång.

Ewe hade med sig presenter till mig. Mammas hembakade bullar! Och butterbullar! Är för tillfället helt överlycklig! Finns inget bättre än mammas hembakade fikabröd, och butterbullar vet ingen här nere vad det är för något.

Ååå vilken underbar fredagskväll det här är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0