Dalmatin igen

Jaha, efter vår leveransdag igår ser jag ut som en Dalmatin på kroppen igen. Min ljusa hy i kombination med alla små blåmärken, har tex sex stycken på ena låret. Det ser inte allt för snyggt ut med massor av små mörka prickar på kroppen. Är lite förskonad i jämförelse med min mamma som lätt får blåmärken, dom blir stora och i alla möjliga färger.

Är skönt med lite sovmorgon, Fredrik och Icke har åkt till Sthlm nu. Icke ska vara där så jag och Ewe kan shoppa, springa runt och vara förvirrade bäst vi vill. Så nu ska jag bädda och dammsuga upp allt hundhår en sista gång.

Idag är det jobb ända till stängning och efter det ska jag hämta Ewe på Arlanda! Imorgon är dagens plan ett Sthlms besök, vi tänkte avsluta med middag och ev ska vår farbror följa med. Det kommer bli några riktigt roliga dagar det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0