Bortspolad

Kan inte tänka mig ett tristare väder än det som varit idag, små regnat eller öst ner. Väldigt humördämpande.
Det blev som sagt en vända förbi Hööks, köpte Hästsalva, sulor (äntligen!), ett par nya strumpor (mina gamla har gjort sin sista ridtur) och en vattenflaska/skål till Icke för våra varma stall och bil dagar. Har hänt några gånger att man kommit på att man hade behövt vatten och en skål till Icke i bilen. Jag och Sofia var in på en djur affär efter att vi varit på klubbkvällen på Tema Sportia, blev förresten inget för min del för jag hittade inga skor med bra schvung i. Åter till djuraffären, där hade dom också en likadan vattenflaska/skål som på Hööks men den var dubbelt så dyr!? Och hundkopplen, som ser exakt ut som ett grimskaft, kan dom plussa på mellan 50-100kr på!


Det kom en liten solstrimma i vardagen, jag fick ett presentkort på 100kr från Body Shop. Så någon dag ska jag kila och shoppa mig något litet.

Har gjort lunch för imorgon, kebab, ris, pitabröd och sallad. Blir varma mackor till kvällsfika om en stund. Och som avslutning blir det en kvällspromenad med Icke och passa på att bära bort papper- och kartong insamlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0