The End

Idag har det varit en lång dag och framförallt varm dag. Som vanligt blev det extra jobb för min del, var en på jobbet som var hemma och sjuk. Men innan dess var jag och Sofia ut på en ridtur/promenad. Vi såg tre rådjur som var ute och betade på ängarna, vi stannade och tittade på en runsten från 1000 talet (om jag inte minns helt fel). Två saker som man inte brukar se i Norrland (speciellt inte några runstenar längs ridvägarna iaf).


Det kändes som att jag skulle smälta bort idag, ibland önskar jag mig en nyare bil med AC. Men vad vore jag utan mitt Skrälle?! Tog mig i kragen och dammtorkade, dammsugade och skurade lägenheten. Imorgon bitti har jag äntligen tvättid, ligger efter med tvättningen, så imorgon kommer mina nya sängkläder fram. Ska passa på att bära ut lite pappersinsamling etc undertiden tvätten går, måste vara effektiv. Om jag hinner ska det även plockas till i garaget.


Självklart ska jag till stallet och njuta av min lediga soliga dag. Måste även ta och skaffa mig ett liv imorgon, får fundera ut hur när jag är i stallet. Har precis läst ut sista boken i Twilight serien (The End of my life)! Vad gör människor som inte har en bok under sin nästa hela dagarna. Har försök läsa så sakta som möjligt men nu gick det inte längre. Har hört flera som brukar se på tv på kvällarna, tänkte att jag ska prova det framöver. Eller så kanske jag blir lite duktig igen, känner att jag har varit lite dålig på duktighetsfronten ett tag.


Sen så är det tydligen den 25:e imorgon. Vilket innebär lön och att Niclas åker till USA över sommaren. En trevlig resa till dig, och till er alla andra som ska ut och färdas. Själv ska jag snart boka biljetter för hemfärd till Norrland.


Kommentarer
Postat av: S

Hem till mig =)) Wii

2009-06-26 @ 02:51:23
URL: http://finastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0