Skövde nästa

Ingen rast och ingen ro för mig. Jobbade över både igår och idag, imorgon ska jag börja jobba tidigare. Direkt efter jobbet blir det hem och iväg igen, då ska jag och Fredrik åka till Skövde för att fira Midsommar. Och självklart titta på fölet!

Ligger och samlar krafter inför mina måsten ikväll. Jag måste diska undan, packa inför helgen och duscha. Jag vill hellre krypa ner i sängen med en kopp med någon av mina nya teer i, min bok i knäet och regnet smattrandes mot fönsterrutan.


Äter man sill till Midsommar här nere eller är det mer skaldjur som gäller? Till jul äter dom i alla fall kalkon, konstiga människor dom där människorna från söder. Dom tycker att Gävle är Norrland!?


Kommentarer
Postat av: Frasse

http://www.youtube.com/watch?v=NW-hvtvLE-Y



Nå? ;) Nästa häst eller? ;)

2009-06-19 @ 21:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0