Glöm inte kaffet

Idag har jag jobbat, varit riktigt roligt på jobbet. Har fått endel saker gjorde, skyltade om större delen av min avdelning för det har kommit nytt koncept för skyltningen.

Efter jobbet hämtade jag upp Charlotta på stationen. Det blev middag på Max, Frisco mål, smältost och Dumle Blizzer till efterrätt, innan vi åkta vidare hem till mig.

Charlotta är så söt som köpt presenter till mig i Riga (hon har varit där på en båtsemester). Fick en chokladkaka och två nya tesorter!
Hon var även förutseende och tog med sig kaffe. Jag dricker inte kaffe (har aldrig gjort) vilket innebär att jag inte har det hemma. Så det är ett tips för er som hälsar på mig, om ni vill ha kaffe så glöm inte det, för jag har absolut ingen koll på såna saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0