FinaStina

Nu har jag lämnat av min Stina på tågstationen. Hjälpte henne att bära på alla hennes väskor på tåget, så jag höll nästan på att åka med till Sundsvall, hann hoppa av precis i tid!


Vi har haft två mysiga dagar tillsammans. Hämtade henne på stationen igår på morgonen, vi åkte hem till mig så hon fick lämna sina saker och vi kunde fräscha upp oss. Passade även på att ha lite presentbytning, hon fick 4 stycken ölglas från BodaNova som jag köpte när jag var på Iittala, jag fick ett vackert pärlhalsband med matchande armband av henne! Sen blev det tillbaka till stationen och vidare till Stockholm. Jag kom igång lite med min shopping, köpte 4e boken i Twilight-serien, Breaking Dawn.  På tal om Twilight, Stina hade läst på sidan Tjuvlyssnat där någon hade skrivit om ett samtal mellan en kille och en tjej, killen sa till tjejen "Mänskligheten kommer att dö ut, efter att alla tjejer läst Twilight har dom så höga förväntningar på oss killar att ingen kommer duga". Haha han har så rätt i det. Som Stina skrivit "I have trouble dealing with the fact that Edward Cullen is fictional". Jag med.


Åter till min shopping, tog äntligen tag i och köpte mig en parfym, en blå/vit ögonskugga från Body Shop, ett fin rosetthårband  från Beyond Retro och en underbar klänning från Mango som satt så bra att jag bara var tvungen att köpa den. Charlotta kommer på fredag så vi ska ut i helgen och vad passar inte bättre än att få gå ut i en ny klänning.


Vi begav oss sen tillbaka till Uppsala för att möta upp Hannah. Det blev stenungs bakade pizzor och öl, fast Stina fick dricka upp min öl för jag har fortfarande inte riktigt utvecklat smaklökarna för att kunna njuta av en öl. Vi avrundade kvällen hemma hos mig med popcorn och massa prat.


Efter att vi nästan sovit bort halva dagen tog vi oss in till Uppsala. Efter min underbara upptäckt igår att jag fått tillbaka x4 så mycket på skatten som jag "egentligen" skulle få, så unnade jag mig en plattång som man även kan göra lockar med. Blev även endel bra att ha saker som hårtoning, ögonfransböjare m.m.


Har fått jobb några timmar imorgon, så jag ska försöka plocka ihop lite så det ser okej ut innan Charlotta kommer på fredag (jobbar ända till stängning på fredag). Sen så kommer jag ligga med min älskade bok under näsan som vanligt ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0