Helg i Sthlm

Sitter hemma igen efter en helg i Sthlm hos Fredrik och en kväll i stallet. I fredags blev det hemma kväll framför första Transformers filmen med fredagsgodis. På lördag skjutsade min snälla pojkvän mig till Barkarby. Vilket kaos det var/är i butiken! Tycker verkligen synd om dom som har en sån arbetsplats. Jag fick hämtning efter jag jobbat klart, vi körde hem och vände för en middag inne i city. Blev på en av Fredriks favorit restauranger Helens krog och bar, dom har riktigt goda såser till sina rätter så den rekommenderar jag om ni är i Sthlm och sugna på en kött restaurang. Vi fortsatte med fredagens tema och gick på bio och såg den nya Transformers filmen. Tycker helt klart att dom är sevärda och riktigt snyggt gjorda!


Idag körde jag själv till Barkarby, känner mig lite stolt som hittade dit och hem till Uppsala igen. Min familj kom precis när jag svängde in till mitt garage. Dom hade med sig lite lägenhets saker som dom lämnade av innan dom åkte vidare till min farbror i Sundbyberg. Så imorgon åker vi norr ut! Efter en 12½ timmas arbetsdag, skön avslutning innan semester. Mamma tog med sig en av mina gamla mobiler så nu är jag kontaktbar igen.


Ska ta mig i kragen och packa, äta lite kvällsfika och komma i säng i tid. Jag somnade direkt när jag la mig på kudden igår efter att vi kommit hem från bion, har sovit så dåligt nu när det varit varmt, kanske en bordsfläkt vore en bra investering. Om nu inte sommaren är över för i år efter dom här superdagarna som varit den senaste tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0