Fredag. Ledig

Nu är mina åtta dagars jobb över, skönt att få vila upp huvudet lite från alla kunder. En dag iaf, för på lördag jobbar jag igen.


Har börjat få lite ordning i lägenheten med sakerna jag tog med mig ner från Skellefteå. Kompletterade lite genom att köpa tre korgar på jobbet som jag har i min tv-bänk, är skönt att kunna gömma undan lite saker. Ewe och Johan kommer ner i slutet av nästa veckan (innan vi ska vidare) så jag har en liten deadline på att fixa i ordning lite extra.


Fredrik kom till mig igår efter jobbet, och skämde bort mig hela kvällen. Han diskade undan min diskhög, gjorde middag plus lunch låda, följde med på min kattvakts uppgift och såg till att jag kom i säng i tid. Var skönt att bara få sitta i soffan och bli uppassad.


Vet inte riktigt hur jag tänkte men när jag var i stallet idag, tog med mig några schabrak som jag tänkte vara duktig att tvätta ikväll, haha får se hur det går. Är spänd och trött i kroppen, så tvättstugan känns väldigt långt bort just nu.


Tänkte avsluta med att önska ett Stort GRATTIS till min gamla Bergsby granne Elina och hennes kille som fått en till liten kille! Hoppas allt gick bra för er.



BIANCA korg B31xH31xD29cm sjögräs brun (finns i natur och svart)
JYSK 97,30kr/st  ord 139kr/st

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0