Dagar innan löning

Vissa dagar är det roligt att jobba, allt går lätt, man känner sig positiv, tiden flyger iväg och man vill inte sluta. Idag hade jag en sådan dag, efter två tunga dagar på jobbet är det skönt att det vänder. Har haft så mycket energi idag på jobbet, jag har hunnit med massor med saker. Hoppas energin och det bra humöret håller i sig imorgon med så vi hinner klart det vi har på börjat. Är skönt att det är dagarna innan löning och bidrag, kundtrycket är lite mindre så vi hinner fixa och städa i ordning till nästa veckas kampanj och löningsrusch.


Har precis kommit in från en promenad med Icke, är lite för varmt för det, svetten börjar rinna direkt igen. Ska på middag med Sara och Tomas. Vi vet inte än vart vi ska gå. Men jag berättar senare om det är en restaurang som jag kan rekommendera ett besök på.


Kommentarer
Postat av: Frasse

Dagarna innan löning? är du galen? de är ju en vecka kvar!! :(



Mysigt, jag vill också gå på prommis med er!

Saknar dig!

2009-07-19 @ 05:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0