Barkaby i helgen

Nu är det slutet av veckan kvar, tre lediga dagar slutade med en ledig dag den här veckan. Jobbade extra idag för vi fick en jätte leverans på grund av problem med måndagsleveransen. Sen i helgen blir det jobb i Barkaby, kul och spännande att få åka och jobba i en annan butik. Så vilket ögonblick som helst så kommer det vara måndagskväll och jag är äntligen på väg norr ut! Jag jobbar hela måndag (7-19.20) så vi kommer göra ett stopp för att sova i Sundsvall, och för att få hälsa på farmor och farfar. Så på tisdag kommer jag hem till Skellefteå.


Helgen kommer spenderas i Sthlms området, blir raka vägen dit efter jobbet imorgon. Och på söndag kommer min familj ner hit, ska dra med dom en vända till stallet så dom får se hur våran Flicka har det här nere. Känner ofta att jag verkligen valde rätt stallplats. Pratade med Maja om att jag funderade på att köpa en rockard, och någon dag senare låg en Blocket annons på Tigers boxdörr på en rockard som hon skrivit ut till mig. Och nu när det varit varmt ute har hon tagit in Tiger och hennes kompis under dagen så dom fått stått inne och svalkat sig några timmar. Hon är så otroligt omtänksam!


Är fortfarande mobillös. Mamma har tagit med sig min gamla mobil ner, så från måndag har jag en mobil igen, som iaf går att ringa och sms:a med. Ligger och hoppas på vädret framöver, har ju varit fantastiskt väder den senaste tiden, hoppas på att det inte kommer ta slut bara för att jag får semester.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0