Presentpapper och glitter

När Ewe var här letade vi efter lite inslagspapper till våra julklappar, men gud så dyrt det är!? Tacka vet jag mitt jobb där kostar en rulle 10 kr för tillfället, det är inte ovanligt med papper som annars går upp emot 20-25kr, galet dyrt tycker jag, för man vill ju ha lite olika för att kunna göra paketen lite roliga.


Det hänger fortfarande bara uppe en julgardin, hängde upp den för att se om det kommer bli bra. Men tänkte stryka dom innan jag hänger upp dom ”på riktigt”. Önskar mig en glitter girlang att linda runt gardinstången, men har inte hittat någon tillräckligt glittrig och puffig, någon som sett mycket glitter på sina julklappsjakter?

Idag fick det bli en stallbild. Ewe försökte ta ett litet familjefoto på oss med vi hade lite problem med att stå still alla samtidigt :P
 

P.S Det är minusgrader här, vet inte om jag tycker om det, får fundera på det en stund till. Det enda possitiva jag kommit på hittils är att det blir lite lättare att komma i julstämning och att Tiger ska få börja använda ett av sina nya täcken!


Kommentarer
Postat av: Ewe

DU! Här va de TIO MINUS IGÅR! Vilket jävla välkomnande hem va!

Va duktig du var som läste allt.. blev.. Några bilder också;P

2009-12-02 @ 22:59:07
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0