Mer åldersnoja, är jag inne i en kris?

Idag var jag på cellprovtagning, ännu en anledning att ha åldersnoja. Tänkte bara säga att det inte var i närheten så läskigt som jag hade trott, det kändes inte det minsta! Hade trott (av vilken anledning vet jag inte) att dom skulle använda något rivigt verktyg för att ta lös en bit (vilket barnmorskan sa att många ofta tror) men dom använde bara långa topps. Och bäst av allt, inga sprutor som jag är livrädd för :P


Nu är all tvätt inhämtad och Fredrik har panik för att han ska stiga upp om nån timma, lite roligt är det att vi nu har ombytta roller, han är den hopplöst trötta lilla varelse som jag tidigare var. Skönt är det iaf med lite nya schabrak att lägga in i garderoben, annars brukar jag alltid vara hopplöst dålig på att komma ihåg och tvätta dom. Ett tips är att använda galltvål och gnugga in på de värsta ställena, då kan även vita schabrak som blivit färgade av lädret bli vita igen.


Nu ska jag vara en snäll flickvän och släcka ner. God natt.


Kommentarer
Postat av: Charlotta

Är inte du ute ett år för sent? Jag trodde att det var när man fyllt 23 man blir kallad första gången? Jag blev i alla fall det...

Och här på BM-mottagningen avvände de som en lite borste. Låter skönare med tops. Haha. :P

2009-12-07 @ 23:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0