Lördag kväll? Känns som vardagskväll.

Tror jag lämnade kvar min energi på jobbet igår och idag. För på jobbet är jag glad och positiv men när jag väl kommer hem känns det som att jag varit med i gladiatorerna. Är helt slut, huvudet är alldelens tomt och kroppen ömmar och värker. Tuggar vidare på min Schweizernöt och ser Madagaskars julversion med min ”att göra” lista framför mig. Jag har iaf köpt delar till en julklapp idag, till våran pappa närmare bestämt. Har även blivit medicin till Tiger, 350krX2förpackningar för pulver i påsar?! Och jag har fått min salami korv ner skickad som jag snällt köpte av min lillebror för att stödja hans hockeylag.


Får se om jag kan stryka av något på listan ikväll, men det ser inte så ut. Blir tidig kväll idag med, ska till stallet innan jobbet imorgon med. Sen är jag så illa tvungen att åstadkomma något, måste få lite fason på lägenheten innan Fredrik kommer hem igen. Är tomt utan han och Ikke, får se om han kommer ihåg att ta några bilder av nya stallet i Skövde, är väldigt nyfiken hur det går för dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0