Julrusch

Det har varit så mycket på jobbet idag att jag inte hann äta något, just nu känner jag mig mer död än levande. Blev lite stress efter jobbet för att hinna in på stan och hämta ut mammas julklapp som blivit klar. När jag är på väg in till stan frågar min syster –Ska du in på stan något innan du kommer hem?. Det blev även en vända in på New Yorker för att köpa en tröja åt henne, som hon köpte när hon var ner och hälsade på mig då den var på rea, så jag hade inte så stora förhoppningar om att hitta någon. Men på ett ställ hängde en stackars ensam liten tröja som var i passande stolek till min syster.


Pratade med mamma ikväll, när pappa hämtar mig i Umeå (fick flyg Arlanda-Umeå och Skellefteå-Arlanda) ska mina lillebror Alexander följa med och hämta mig. Medans pappa jobbar ska han och jag shoppa runt lite i Umeå. Mysigt!


Sara ringde precis, ska möta upp henne för lite skräpmat på Max. Hon är på väg från jobbet i Täby till Uppsala och kände sig lite hungrig, fler än jag som inte hunnit äta ordentligt idag. Ska passa på att överraska henne med födelsedagspresenten jag köpt, hon fyller år på tisdag när jag åker norröver.


Imorgon är jag äntligen ledig, jobbat 10 dagar i rad. Då blir det att spendera massor av tid i stallet, ska slå in julklappen jag köpt till Maja innan jag åker dit, som tack för all hjälp med Tiger. Sen ska jag slå in de sista julklapparna och börja fundera över vad jag ska behöver med mig till norrland. Snart är jag hemma i norr igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0