Glädje

Har tänt andra adventsljuset, poppat smör popcorn och ligger i sängen och filosoferar.


Undra vem som äger de två svart/vita Grand Danois hundarna som är med i flera av
Lady Gaga´s  musikvideos? Hon själv? Producenten?


Har åstadkommit lite hemma idag, dammsugit, diskat, ordnat inför tvättiden imorgon, burit ut sopor och pappers/kartonginsamlingen. Lite illa att Fredrik är bättre på att vara hemmafru än vad jag är.


Fick veta en glad nyhet idag. Ett stort grattis till Hannah och Pär som ska bli sambos efter nyår! Dom har fått tag på en lägenhet som inte ligger allt för långt bort från mig och Fredrik. Awsome!


Till alla er som funderar, våga satsa för det pratiska runtikring löser sig. Jag som är en över pedant och hemsk kontrollfreak lyckades flytta utan någon som helst plan och struktur runtikring mig, och snabbt gick det. Nu ett år senare är jag och Fredrik sambos igen, Tiger bor här nere med oss i ett underbart stall, jag stormtrivs på mitt jobb och Fredrik har precis fått fast heltidstjänst som biträdande butikschef på Rusta.

En riktigt fröjdefull jul väntar framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0