En duktig ledig dag

Hade tänkt ha sovmorgon till klockan nio iaf, men som alltid annars på sina lediga dagar vaknar man valig tid och kan inte somna om.

Flickan fick vara ute och strosa på ridbanan några timmar, hon han även med att rulla sig *suck*. Passade på att vara duktig och putsade och smörjde diverse lädersaker och borstade upp några schabrak som jag tänkte tvätta ikväll. Försöker ta tillvara på ”jag kan inte rida”-tiden och pysslar så mycket jag kan i stallet med sånt som annars inte hinns med.

Nu ska jag för ovalighetens skull få klä på mig vanliga kläder, ska ut och fixa några ärenden. Känns ibland som att jag inte äger några andra kläder än jobb-, stall- och mjukiskläder, tråååkigt. Tror jag haft lite åldersnoja på senaste tiden, känner mig gammal. Får råda lite bot på det med en härlig dusch och lite fina kläder att klä upp sig med.

Glömde lägga in en bild med Lady Gaga och hennes hundar igår. Så här kommer den.



Kommentarer
Postat av: Ewe

Blir man yngre när man duschar ? :D

2009-12-07 @ 23:06:38
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0