Lön + Bankomatkort

Idag har lönen och mitt nya bankomatkort kommit (mitt gamla kort försvann under semestern). Men det har varit bra att inte ha något bankomatkort, har blivit en billig vecka innan lönen, att veta att man bara har dom kontanter man har på sig att röra sig med. Visst är det konstigt hur glad man blir över lönen varje månad och hur besviken man blir efter att alla räkningar är betalda, att man aldrig lär sig!


Nu är det tre dagar kvar innan ledighet, som det ser ut nu får jag fem dagars ledighet! Helgen kommer att spenderas i Skövde med en liten kräftskiva. När jag är tillbaka i Uppsala blir det fixandes i lägenheten med allt sånt som jag ligger efter med och självklart pysslandes i stallet. Kanske hinner man äntligen träffa lite vänner och få lite socialt umgänge.


Kommentarer
Postat av: Ewe

Just ja, men hur går det med körkortet då? :/

2009-08-26 @ 10:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0