Höstens första ..

Varmchoklad står framför mig med ett par ostmackor bredvid. Känns som ett bra slut på den här dagen.


Min dag började med att jag tittade på klockan, var tvungen blinka och försöka vakna till för på klockan stod det 07.40. Jag förstod ingenting för jag hade ställt klockan på 07.00 för att hinna stiga upp i tid till jobbet. Men så blev det inte, det blev istället snabba ryck för att hinna till jobbet klockan 8.


Kändes lyxigt att få sluta klockan fem, då hade det äntligen slutat regna, lagom till min och Felicias ridtur. Det blev 1½h timmas ridtur längs smala stigar, över stockar, ris och kalhyggen. Jag har en bulldozer till häst, positivt menat, hon tvekar aldrig och går raskt framåt över alla hinder med öronen spetsade. Dock märks det att det har blivit höst, blev lite frusen av den kalla kvällsluften och vattnet som föll ner från grenarna.


Efter fikat väntar en varm dusch innan True Blood börjar klockan 22. Varit så mycket prat och reklam för den så jag måste se vad det riktigt är för något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0