"Helg"

Jag gör som sagt inte så mycket annat än jobbar just nu, och kommer inte göra så mycket annat framöver heller. Men snart är den intensiva sommar säsongen slut och jag vet inte hur mycket jobb det kommer bli för min del i höst.


Igår hade jag och Fredrik den lyxen att bli bjudna på middag, vi var hos Sofia och Fredrik som bjöd på Taccopaj. Efter lite mat och film tittandes åkte vi ner på stan där det var American car show. Allt från super bilar till skrothögar, bränt gummi och öl. En riktigt härlig och varm kväll. Vi var hemma strax efter ett, så jag känner mig lite sliten nu. Har hunnit med att jobb och varit i stallet, jag och Felicia var ute i över en timma, klarblå himmel och värme i luften. Ett bra avslut på den här veckan!


Nu väntar fem dagars jobb till innan vi ska till Skövde igen för kräftskiva. Och löningsvecka är det, sitter och planerar vad som ska inhandlas till lägenheten, börjar vara hög tid att få upp lite saker på väggarna och lite mer ordning och reda. Fast högs upp på listan står ett par nya joggingskor, efter allt gottande på semestern. Ska göra ett sista ryck för kvällen och plocka undan och duscha, innan Fredrik och Liselott kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0