Gröna Lund

Var på Gröna Lund för första gången sen jag flyttat ner hit. Är alltså inge stort karusell fan. Men det blev några åk och det kändes riktigt roligt! Det enda minne jag har från Gröna Lund är Spökslottet, minns bara att jag tyckte det var läskigt. Självklart blev det allt annat som hör till, spelandes (Fredrik var riktigt duktig), langos till middag (första gången Fredrik åt det!?) och sockervadd! Kvällen avslutade vi med att se på Lady Gaga, har ni chansen så borde ni se henne, tyckte hon var riktigt bra live. En riktigt härlig Stockholmsdag då till och med vädret var på sin bästa sida. Hann även med lite shopping på förmiddag, köpte två par shorts på MQ för halva priset (ett par korta beiga och ett par knä långa svarta). Nu hoppas jag på bra väder nästa vecka då vi har semester igen.


Blev en liten tung morgon idag för det blev rätt så sent innan jag var hemma igår, började klockan sju för vi hade en jäktig dag framför oss, leverans+stort skyltbyte+reastart. Jag slutade klockan fem och der var riktigt härligt. Kvällen spenderade jag och Felicia med att hoppa med tanterna, märks att det var ett tag sen jag och Flickan hoppade, blev några mindre bra språng, fast fler bra så det får jag känna mig nöjd med.


Nu är den en måndag-fredag vecka som gäller för min del, och ingen sovmorgon, usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0