Åh nej!

Tänkte vara duktig och lägga mig tidigt igår, var inget roligt att se på tv. Självklart hade jag svårt att sova, ställde klockan på 08.20 för att få njuta lite av min sovmorgon innan jag skulle ringa till veterinären för att boka vaccinations tid för några hästar i stallet. Men inte det heller fick jag, vaknade tidigt + känner mig förkyld! Det är bara för att det är min sista jobbdag av mina tio dagar i rad och att jag nu skulle få hela fem dagars ledigt *snörvel och host*. Hade hoppats att min otur hade vänt nu.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Jo, de där med batteriluckan till min kamera.

Man måste ha den för att de ska funka.

Maria provade öppna sin lucka och då dog hennes kamera, så de är väl nått i den som får strömmen att gå runt.

Skönt att veta så man inte beställer en i onödan! :)

2009-08-29 @ 22:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0