Ryggont

Jag har haft ont i ryggen, eller ryggslutet/svanken. Tänkte först att jag sovit konstigt, men sen slog det mig, jag har träningsvärk! Det har visst blivit förlust av muskler utan ridningen de här månaderna. Så förhoppningsvis kommer jag komma i form till Beach 2009 med hjälp av ridningen.


Idag blev det inget stall. Jobbat 8-19.30. Puh vad jobbig sista timman var, svetten syntes i pannan på alla vi som stängde, vi var tre stycken men hade behövt vara fyra för att kunna ge kunderna den hjälp dom behövde.


Får förhoppningsvis sova mer i natt, Icke vandrade runt och väckte mig flera gånger i natt, varit lite frånvarande viss stunder på jobbet och orken har inte varit på topp. Men imorgon ska jag, Linus och Marika på utbildning i Märsta, så då är det bäst att vara på topp! Lära sig så mycket som möjligt, ska bli kul att träffa människor från andra butiker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0