Nu börjar det

Efter en super härlig helg i Skövde med Fredrik och hans familj är vi/jag tillbaka i Uppsala.
För snart kommer Tiger Girl ner!

Svängde förbi ICA en snabbis efter jobbet, var tvungen att införskaffa lite morötter så jag kan muta och välkomna min flicka ner. 
Det hade gått väldigt bra att lasta (ni som känt oss ett tag vet att lastningen brukar vara ett stort problem, men det har blivit mycket bättre med åren). Hon åker ner med Royalhästsport (hästbutik i Skellefteå) och dom kör en lastbil där hästarna går in från sidan och åker baklänges, Tiger trodde att hon skulle vända om och gick ut igen, men det tog knappt 10 min så var hon lastad och klar. Ewe var förbi i söndags och berättat för henne att hon skulle ut och åka långt i dag och få komma ner till matte.

Får uppdatera mer sen om hur hennes resa har gått och hur vi hade det i helgen. Nu ska jag packa ner de få hästsakerna jag har här nere sen bär det av till stallet när Fredrik kommer hit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0