En helt vanlig dag

Som vanligt blev det en helt vanlig dag idag, vilket innebär mer jobb än planerat, till stängning. Och imorgon blir det att börja lite tidigare. Rätt så skönt är det när lönen väl kommer.
Men lika glad är inte min lägenhet på mig, är hög tid att städa upp här. Min älskade syster kommer att hälsa på mig snart, så då måste allt vara tipp topp, skönt med en deadline så att det blir gjort någon gång allt som man går runt och funderar och skjuter på.

Blev en stund i stallet efter jobbet, Märta var gullig och följde med och borstade och friserade Tiger lite. Hoppas jag är ledig någon varm dag framöver så jag kan duscha av henne.

Det blev som planerat en liten ridstund på banan, skritt och trav. Lite tung/stark i handen men det är ett övergående problem.

Nu ska jag förbereda inför mitt samtal till Arbetsförmedlingen imorgon, tycker inte om att prata med dom, eller facket. Är knappt värt besväret att ha med dom att göra för de pengar man får ut, men det känns som att det är deras plan, vara så jobbiga som möjligt så människor ger upp på och skiter i att ha och göra med dom.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack:).. ska hämta ut den idag:)

2009-04-24 @ 09:07:26
URL: http://wennie.blogg.se/
Postat av: Ewe

Tur att du har en ca 2 veckors deadline då :P

2009-04-26 @ 15:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0